Polovina návštěvníků e-shopů je zalogována do Facebooku

Zajímavé přitom bylo, že odchylky podle demografického zaměření daného e-shopu nebyly až tak velké. Zatímco weby zaměřené na prodej mladým zaznamenávaly někde kolem 60 procent do Facebooku zalogovaných návštěvníků, weby zaměřené na starší věkové skupiny se držely na nejméně 40 procentech. Šéf Sociable Labs Nisan Gabbay navíc dodává, že jim jejich zjištění potvrdil i přímo Facebook. Přestože zkoumaných e-shopů bylo relativně málo (kolem patnácti), vzorek návštěv přesahující 450 milionů by měl zajistit, že výsledky studie jsou relevantní.

O způsobu, jak tento fakt využít, se obchodníci mohou inspirovat přímo od Facebooku a jeho Sponsored Stories, reklamního formátu, který pro zvýšení engagementu reklamy využívá zobrazování aktivity přátel uživatele.  Stejným způsobem by mohly e-shopy zalogovaným návštěvníkům ukazovat, jaké produkty zajímaly jejich přátele či ještě lépe, co si jejich přátelé nakoupili. Kreativních možností jak data získaná z Facebooku využít je ale samozřejmě mnohem více a tak záleží hlavně na fantazii tvůrců webu, s jakými nápady přijdou.

Via TC