Pátý ShopCamp láká na zajímavé příběhy z e-commerce i Martina Hausenblase

Známý podnikatel, politik a filantrop Martin Hausenblas bude jedním z řečníků již pátého ročníku konference ShopCamp. Na 14 přednáškách a 8 workshopech se představí přední tváře české e-commerce. ShopCamp se uskuteční 13. září v Praze na Fakultě architektury ČVUT.

„Každý rok e-commerce pomůže vytvořit nové a talentované podnikatelské tváře. I ty se snažíme na konferenci každý rok představit. Loni to byla například Petra Plemlová, která o něco později dostala jedno z ocenění v soutěži Podnikatel roku,“ přibližuje program Shopcampu Miroslav Uďan, ředitel společnosti Shoptet. Jeho firma je spolu s Shopsysem organizátorem akce.

Kromě Martina Hausenblase je již mezi potvrzenými řečníky například Petra Mikulášková, autorka knižního bestselleru Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod. Mikulášková se specializuje na audit srovnávačů zboží. Kromě několika desítek e-shopů její služby využila například i Heureka.cz.

Pro majitele e-shopů zdarma

Mezi řečníky se představí také CEO Shopsysu Lukáš Havlásek, který ke konferenci říká: „V Shopsys už 15 let stavíme přední B2B a B2C e-shopy na míru, krom péče o naše klienty se snažíme dopředu posouvat i celou e-commerce scénu. I proto organizujeme ShopCamp, abychom e-shopařům přinesli inspiraci, ale i rady a tipy.“

ShopCamp již popáté nabídne výměnu zkušeností, současné trendy a potřebný networking především majitelům e-shopů. Ti mají vstup na akci zcela zdarma, a to díky sponzorům. Kapacita akce je omezena na 600 účastníků.

Další podrobnosti z programu konference budou zveřejňovány průběžně na stránkách www.shopcamp.cz, kde již ve středu 27. 6. od 14 hodin startují registrace.

Diskuze k článku