Nielsen hlásí 10,5% meziroční růst v obecenstvu online videí

Celkově se počet diváků v únoru 2010 vyšplhal na cifru 141 milionů, přitom únor 2009 byl s 127,6 miliony o oněch již zmíněných 10,5% chudší. Jednotlivě služby hlásily Youtube 108,7 milionu, Yahoo 25,5 milionu a třetí Facebook, na kterém kromě fotek očividně frčí i videa, se může pochlubit 22,5 miliony.

V počtu streamovaných videí jednoznačně vítězí Youtube, 5,9 miliardy z celkového počtu 10,3 miliardy, tedy více než polovina. Druhé je Hulu se svým způsobem „směšnými“ necelými 650 miliony. Naopak Hulu ale s časem 244 minut pomyslně zvítězilo v čase, který uživatelé videům věnovali. Důvod je zřejmý, Hulu streamuje celé epizody seriálů, a na oněch 244 minut stačí nějaké tři díly Ztracených a jedna epizoda Jak jsem potkal tvoji matku (v té angličtině to stejně zní tak nějak lépe). Druhé ABC Family dosáhlo průměru 203 minut (evidentně zde lidé sledují pouze dva díly Ztracených měsíčně).

Kompletní data s tabulkami naleznete zde, související statistiky comScore jsou k dispozici zase tady.