Nejméně oblíbený je Facebook, boduje YouTube

Volně dostupná studie 2011 American Customer Satisfaction Index (musíte ovšem vyplnit registrační formulář) od společnosti ForeSee Results i tento rok hodnotila webové služby na stupnici od 0 do 100 procent. Mezi sociálními sítěmi si nejlépe vedla Wikipedia, která si proti loňsku polepšila o jeden procentní bod na hodnocení 78, stejným ziskem se chlubí i YouTube s hodnocením 74. Navzdory zisku tří procentních bodů zůstává i nadále poslední Facebook (66). MySpace je sice v tabulce zařazen, pro nízký počet hlasů je ale jeho pozice spíše orientační.

Mezi portály a vyhledávači těsně zvítězil Google ze ziskem čtyř procentních bodů (83) v těsném závěsu s konkurenčním Bingem (82), který si polepšil dokonce o sedm bodů. V oblasti zpravodajství zvítězil server FoxNews.com (82) následovaný ABCNews.com (77). HuffingtonPost.com se na seznamu objevil poprvé a s chabým výsledkem 69 skončil poslední ve své kategorii. NYTimes.com přišly o 4 body a celkem jich získaly 73. Za vynikající je považováno jakékoli hodnocení nad 80 procent.

Facebook reagoval prohlášením, podle nějž „bere zpětnou vazbu uživatelů velmi vážně a usiluje o vytvoření jednoduché, rychlé a inovativní služby, která lidem umožňuje propojení s přáteli v bezpečném prostředí“. Připomněl také, že více než polovina uživatelů je na Facebooku každý den, a odkázal i na studii Pew Internet, podle níž uživatelé Facebooku důvěřivější, mají větší sociální podporu, jsou aktivnější v politice a oživují pozapomenuté vztahy (a uživatelé MySpace jsou zase údajně otevřenější opozitním názorům).

Via cNet