Něco nového: Kia sponzoruje webový seriál vysílaný přes MySpace

Product placement je právě to, co pro nejrůznější společnosti na podobném nízkorozpočtovém seriálu může být zajímavé. V případě Wolfpack of Reseda dostala Kia Motors nejprve návrhy několika scénářů, z nichž si zvolila ten, na kterém chce spolupracovat. Automobily Kia si samozřejmě zahrály i v první epizodě, ne ale nějak vtíravě. Distribuce přes síť MySpace, která nyní patří právě pod Fox Digital Entertainment, je již jen třešničkou na dortu pomáhající zviditelnit jak seriál, tak sociální síť.

Posoudit můžete i první díl seriálu Wolfpack, v němž se podle všech zaběhlých příběhových klišé stane z kancelářského mouly nově zrozený drsný superhrdina. Moment, kdy se probudí s hlavou ve psí přepravce, jeho čerstvě nabyté superschopnosti (a stejně čerstvě nabyté elvisovské superkotlety) koneckonců jen podtrhuje:




Via AP