Na slevo-hmat.cz se nečekaně objevily nabídky Slevomatu

Zajímavý nápad, zajímavé provedení, nepříliš zajímavý výsledek a spousta problémů. Tak lze popsat nedávnou kampaň a následné spuštění nového slevového serveru AukroCity.cz (viz. náš článek). Proti trojici parodických webů slevo-hmat.cz, s-levous.cz a tlampion.cz se nejvíce ohradil Tomáš Čupr ze Slevomatu, který pohrozil i právníky. A výsledek se podle všeho dostavil, na serveru slevo-hmat.cz nyní najdete skutečné nabídky Slevomatu.

„Skutečné nabídky ze Slevomatu jsou výsledkem spolupráce mezi AukroCity.cz a Slevomatem. Kromě nabídek Slevomatu se na doméně aukrocity-zkrat.cz zobrazují i skutečné nabídky portálu AukroCity.cz. Je to další krok a nový způsob jak chceme s parodickými weby pracovat,“ uvedla k tomu Michaela Papežová z Aukra. Není ale příliš těžké se domyslet, co za tímto „novým způsobem práce s parodickými weby“ ve skutečnosti stojí, byť to ani jedna strana nechce příliš ventilovat.

Aukro se s problémem alespoň popralo kreativně a stránka nyní v podstatě obsahuje dva weby v jednom – na pravé straně lze s pomocí speciální lišty přepínat mezi slevo-hmat.cz, kde jsou nabídky Slevomatu, a aukrocity-zkrat.cz, kde jsou nabídky AukroCity. Podle Papežové se zatím podobná změna na dvou zbylých parodických webech nechystá.

Zatím také není jasné, jak dlouho budou parodické stránky v provozu. „Motiv nabídek postavených na hlavu se osvědčil a vzbudil zájem uživatelů. Doba, po kterou budou weby fungovat, bude tedy vycházet ze zájmu uživatelů. Během prvního dne přišlo bezmála 25 000 unikátních uživatelů. Portál AukroCity.cz byl spuštěn ve středu 27. 4. 2011 s úvodní nabídkou VIP koncertu skupiny Kryštof. Všech tisíc vstupenek se vyprodalo během dopoledne,“ uvedla dále Papežová.