Na mobilech kupují virtuální zboží téměř výhradně muži

Poměrně překvapivé výsledky přinesla nová studie společnosti MocoSpace, která zkoumala chování 1500 hráčů mobilních sociálních her. Přestože byl poměr obou pohlaví v rámci testovaného vzorku uživatelů vyrovnaný (53 procent mužů a 47 procent žen), téměř 90 procent veškerého zakoupeného zboží si objednali muži. Ti přitom hráli přibližně stejnou dobu jako ženy, v průměru 21 minut denně ve srovnání s 19 minutami u žen.

Celkově si virtuální zboží koupilo 69 procent mužských hráčů a 31 procent žen a muži ho zároveň kupovali v průměru více. Podle šéfa MocoSpace Justina Siegela vykazují obě skupiny hráčů poměrně vysoký stupeň vtažení, což je dobrá zpráva pro inzerenty. Tituly orientované spíše na muže nicméně vývojářům mobilních sociálních her generují větší příjmy z prodeje zboží. Příčiny tohoto stavu už nicméně nekomentoval.

Via RWW