Na firemní profily v Google+ si počkáme, neoficiální se smažou

Google mezitím připravuje speciální firemní verzi profilů, která všem obchodním společnostem (a i jiným organizacím) přinese řadu na míru přizpůsobených funkcí. Mezi jinými má například být přímo propojena s analytickými nástroji či s Google AdWords. Kromě toho jde svým způsobem i o ochranu běžných uživatelů, protože, jak Google sděluje prostřednictvím Christiana Oestliena, „mezi sebou uživatelé komunikují jinak než se značkami, a my chceme vytvořit ideální prostředí pro ty první i ty druhé“.

Varování, že účty nepříslušející fyzickým osobám budou rušeny, začalo vypadat vážně včera, když The Next Web jen několik hodin po Oestlienově oznámení psal o zrušení svého Google+ profilu. Mezitím se ovšem u článku objevil update, profil se stal opět aktivním a teď není zcela jasné, k čemu že to vlastně přesně došlo. Podle původního znění Oestlienova postu budou firemní profily založené v rámci osobního účtu zrušeny ve spolupráci s jejich zakladateli. Pokud jste si tedy stihli založit firemní Google+, jeho zrušení vám bez předchozího kontaktu ze strany společnosti, zdá se, momentálně nehrozí.

Firemní stránky by se měly začít testovat během následujících měsíců. Pokud máte zájem být mezi prvními, kdo k jejich ozkoušení dostanou příležitost, je možno zanechat na sebe Googlu kontakt vyplněním tohoto formuláře. Prozatím je ale třeba počítat s tím, že obdoba Facebook Pages se na Google+ možná naostro vůbec nikdy neobjeví. Odpověď bude záležet na zkušenostech z připravovaného testovacího provozu.

Via TNW, Google+