Studie z dílny University of Massachusetts odhalila, že z žebříčku Fortune 500, tedy pěti set největších společností USA, je na Facebooku plných 289. Mezi prvními dvěma stovkami jich mělo Facebook Page 48 procent, mezi čtvrtou a pátou stovkou jen 35 procent. Pořadí největších stránek co do fanoušků ovšem neodpovídá jejich pořadí pokud jde o velikost společnosti, posuďte sami největší stránky na Facebooku:
- Coca-Cola: 32 303 342 fanoušků, 70. v žebříčku Fortune 500
- Starbucks: 24 102 790 fanoušků, 229. v ženříčku Fortune 500
- McDonald’s: 9 426 335 fanoušků, 111. v žebříčku Fortune 500
- Wal-Mart: 7 105 159 fanoušků, 1. v žebříčku Fortune 500
- Levi Strauss: 6 841 938 fanoušků, 496. v žebříčku Fortune 500
Možná trochu překvapivě má Twitter více společností než Facebook, když se účtem aktivním během posledních 30 dnů mohlo pochlubit 311 z pěti set zkoumaných značek. Studie se zabývala i blogy, korporátní blog mělo 114 z největších společností. Ani Facebook, ani Twitter nemělo 156 členů Fortune 500.
Via UM