Motýlí kampaň HP slaví na Facebooku úspěch

Kampaň „Pošli motýla a vyhraj“, cílená především na ženy a dívky, byla spuštěna v síti Facebook na adrese http://apps.facebook.com/posli-motyla/. Firemní stránka HP CZ má na Facebooku aktuálně přes 45 tisíc fanoušků.

Motýl je symbolem jara. Toto jaro je ovšem i symbolem našeho nového designového notebooku, který vznikl ve spolupráci s přední návrhářkou Vivienne Tam a proto jsme motýlí tématiku použili i při návrhu našeho proma“ uvádí k soutěži Petr Trešl, marketing manažer Divize osobních počítačů společnosti HP.

Je vidět, že když pochopíte zájmy a tužby uživatelů sociálních sítí, lze poměrně jednoduchou aplikací oslovit statisíce uživatelů a poslat radost milionu dalších, využít social responsibility a přitom nenásilně propagovat produkt,“ říká autor myšlenky a realizátor konceptu Jan Edlman z OmnicomMediaGroup.

HP motýlí kampaň

Zdroj: TZ