Mobilní reklamní síť AdMob roste, akvizice je stále ve hvězdách

Minulý týden AdMob oznámil oblsoužení reklamy s pořadovým číslem 200 miliard, pouhých devět měsíců po překonání hranice poloviční. To nás hrubým přepočtem přivádí k průměru 370 milionů obloužených reklam denně, bez debat obdivuhodnému výkonu. Vzhledem ke kontinuálnímu růstu je přitom pravděpodobné, že momentální počty obsloužených reklam se budou pohybovat spíš kolem 400 milionů za den, ne-li víc.

Co je ovšem zajímavé, mezi chytrými telefony dlouhodobě klesá podíl reklam na iPhonech a stoupá podíl Androidů. O to zajímavější, že k tomu dochází zhruba od doby, kdy došlo k uzavření dohody o akvizici AdMobu Googlem. A možná ještě pikantnější je to, že se o AdMob předtím ucházel zrovna Apple. Pro Google jistě důvod ke spokojenosti.

Menší důvod ke spokojenosti je pro Google fakt, že pokud Federální obchodní komise akvizici neschválí, bude AdMobu muset uhradit smluvní náhradu 700 milionů dolarů.

Via Techcrunch, MobileEntertainment