Mobilní hry: Starší méně hrají, více utrácejí

Jednalo se o tzv. freemium hry, tedy ty, kde hráč hraje zdarma a za peníze si může koupit bonusový obsah nebo různé výhody. S naprostým přehledem vedla v utrácení za tento obsah demografická skupina 25-34, která se postarala o 49 procent příjmů sledovaných her. Ve stráveném čase přitom zaznamenala 29 procent, o 3 procenta méně než skupina mladší (18-24).

Druhou nejrozhazovačnější skupinou hráčů byli lidé ve věku 35-54, ti měli na svém kontě 28 procent všech hráči investovaných prostředků a spolu s předchozí věkovou skupinou tak vytvořili více než tři čtvrtiny příjmů pro tvůrce her. U skupiny 25-54 byl také poměr peníze/čas nejvíce ve prospěch finanční stránky věci.

Příjmy mobilních freemium her od různých věkových skupin hráčů

Průzkum byl proveden analýzou aktivity zhruba 20 milionů uživatelů ve všech freemium hrách v ekosystému Flurry.

Via ISG