Microsoft spustil invazi do sociálních her

Všechny tyto plánované kroky, které zástupci Microsoftu oficiálně oznámili včera, směřují k jedinému cíli. Microsoft se rozhodl, že je ten správný čas, aby si i on zabral svůj díl z miliardového koláče sociálních her. Kevin Unangst, senior global director pro počítače a mobilní hry, ve svém prohlášení sdělil: „MSN Games, Windows Live Messenger a Bing zasahují každý měsíc miliony uživatelů. My všechny tyto hráče – a jejich sociální vazby – poprvé propojíme a vytvoříme velký centralizovaný herní zážitek.“

Zástupci Microsoftu nenechávají nic náhodě a spojili se s významným vydavatelem sociálních her, společností Crowdstar. Ten se na Facebooku chlubí padesáti miliony hráčů a má přispět některými ze svých oblíbených herních titulů. Nové MSN Games nabídnou centralizované prostředí, v němž mohou uživatelé hrát hry online a zároveň soutěžit o nejvyšší skóre se svými přáteli z Facebooku či Windows Live Messengeru. Dále zmiňované Bing Games zase mají expandovat na další anglicky mluvící trhy jako je Kanada, Velká Británie, Austrálie a Nový Zéland.

Via VB, TC