Marketéři stále zvyšují výdaje na sociální média

Až 70 procent marketérů hodlá pro tento rok zvyšovat výdaje na sociální média o 10 nebo víc procent, tvrdí server Mashable na základě dat získaných z ankety vytvořené ve spolupráci s Effie Worldwide. Anketa byla provedena mezi marketéry a vedoucími marketingovými pracovníky ve společnostech jako Bank of America či Colgate-Palmolive.

Pro 35 procent dotázaných je jejich hlavním cílem v roce 2011 zvýšit počet fanoušků na Facebooku, 22 procent uvedlo jako hlavní cíl posílení mobilní přítomnosti. Jako nejefektivnější značka v prostředí sociálních médií byl respondenty vybrán nejčastěji Old Spice (15 procent hlasů), jako další získaly výrazné množství hlasů Pepsi, Starbucks a Ford.

  • 80 procent marketérů hodlá tento rok využít platformu iPad, a to buď specializovanou aplikací nebo reklamou.
  • 50 procent marketérů využívá mix in-house marketingu s outsourcingem specializovaným agenturám.
  • Pro 87 procent marketérů jsou sociální média „důležitá“ nebo „velmi důležitá“ k dosažení jejich letošních cílů.