Lukoil dnes spustil věrnostní program pro Foursquare

Lukoil Česká republika svým zákazníkům a fanouškům od půlky dubna nabízí věrnostní program prostřednictvím aplikace Foursquare, který je dostupný na všech čerpacích stanicích. Uživatelé této služby mají při každé návštěvě nárok na kávu zdarma v případě nejvěrnějšího zákazníka (tzv. Mayora) a při každém pátém přihlášení na kterékoliv stanici Lukoil v případě všech ostatních.

„Lukoil představuje moderní firmu, která vnímá změny na trhu a nové komunikační příležitosti. Mnoho našich současných i potenciálních zákazníků je aktivních na sociálních sítích a bylo by netaktické tyto nové možnosti opomíjet. Momentálně máme vybudovanou více než třináctitisícovou komunitu příznivců na Facebooku, kterým mimo jiné nabízíme mapu čerpacích stanic včetně aktuálních cen, což doposud nikdo z přímé konkurence nedělá. Jsme aktivní také na Twitteru a sledujeme různá tematická diskusní fóra,“ říká Robert Nowek, Director of Retail CEEB společnosti Lukoil.

Podle svých slov chce firma tímto krokem také podpořit rozvoj Foursquare v České republice. Sociální síť Foursquare patří mezi takzvané location-based services, jejichž rozmach je spojený s masovým užíváním chytrých mobilních telefonů. V reálním čase jsou uživatelé v kontaktu se svými přáteli, se kterými sdílejí místa, kde se aktuálně nacházejí.

Více informací o aktivitách Lukoilu na Foursquare najdete na foursquare.com/lukoilcz.