Loni žádalo o místo ve Facebooku 250 tisíc lidí

Znamená to, že na každou novou pozici, která se ve Facebooku otevřela, vycházelo v průměru několik stovek zájemců. To je skutečně obrovské číslo – a zároveň skutečně velmi malá šance se u Facebooku uchytit. Počtům zájemců odpovídají i nároky. Oddělení lidských zdrojů Facebooku je velmi vybíravé a zájemci o zaměstnání musí mít celou řadu prvotřídních kvalit. Jednou z těch základních je vášeň pro všechno, co na sobě logo či název společnosti nese, další je schopnost mít pozitivní vliv na fungování oragnizace jako celku.

Práce pro Facebook prý přináší „dlouhé pracovní hodiny a práci o víkendech častěji než ne“, přesto jsou ale zaměstnanci spokojení. V každoročním průzkumu spokojenosti Glassdoor dokonce zvolili Facebook nejlepším zaměstnavatelem v USA. To jen dokazuje, že do Facebooku nelze jít pracovat jen pro peníze či úspěch a člověk musí být o tom, co dělá, skálopevně přesvědčen. Stávající personál, jak se zdá, přesvědčený je.

Via AF