LinkedIn: Ženy vynikají ve farmaření, muži v kosmetice

Výsledky své studie představili analytici LinkedIn na blogu společnosti. Podle očekávání jsou v celkovém měřítku zapálenějšími uživateli sociální sítě LinkedIn muži než ženy.

Zajímavá fakta se ale objeví hned, jak se podíváme na zjištěná data blíže – především pak při průřezu jednotlivými odvětvími průmyslu či byznysu. Ženy a muži se totiž liší především v tom, v jakých oblastech se na LinkedIn profesionálně angažují.

Mnohé nepřekvapí, že ve spíše mužských odvětvích jako vymahatelnost práva či kapitálové trhy se i na LinkedIn pohybují více muži. Nečekané je ale zjištění, že mezi těmito top byznysovými odvětvími najdeme například i sféru kosmetiky, která je tradičně orientovaná více na ženy.

Na druhou stranu, mezi pěticí odvětví, v nichž jsou nejzapálenějšími účastnicemi ženy, najdeme naprosto netypicky sféru tabáku a farmaření. Alternativní medicína je pak oblastí, kterou lze u žen spíše očekávat. K odvětvím, která z výzkumu vyšla jako „unisex“, analytici zařadili například průzkum trhu, produkci médií či individuální a rodinné služby.

Via LIB