LinkedIn tlačítko „Chci práci“ je na světě

Na začátku června jsme přinesli zprávu, že podle neoficiálních kuloárních informací chystá LinkedIn nové tlačítko pro firemní weby. Sociální tlačítko „Chci práci“ je na světě a kterákoli společnost jej odteď může embednout (podobně jako facebookové Like nebo twitterovský tweet button) do kariérní sekce svých stránek.

Pouhým jedním kliknutím na nové tlačítko mohou uchazeči požádat o práci. Znamená to, že se jejich LinkedIn profil odešle potenciálnímu zaměstnavateli na místo životopisu a průvodního dopisu. Novou funkcionalitu už začaly používat například společnosti Netflix, LivingSocial a Photobucket.

Výhody pro uchazeče jsou zřejmé – ušetříte čas strávený vytvářením průvodních dopisů na míru každé pozici a posíláním e-mailů a navíc snadno zjistíte, zda má někdo z vašich kontaktů vazby na danou firmu.

Nová funkcionalita nicméně přináší značné zefektivnění hledání i samotným firmám. Personalisté mohou nastavit až tři otázky, na něž musejí uchazeči po kliknutí na „Chci práci“ odpovědět. Velkým zjednodušením pro ně bude snadné porovnávání profilů jednotlivých uchazečů a hledání ideálního kandidáta. Pokud nastavíte, že se vám budou reakce uchazečů posílat e-mailem, nemusíte napsat ani řádek kódu. Pomocí jednoduchého formuláře lze navíc tlačítko přizpůsobit firemnímu designu.

Plug-in si můžete stáhnout zdarma zde. Vše potřebné se dozvíte v přehledném průvodci.

Via blog LI, Mashable