LinkedIn spouští nový systém cílení a měření příspěvků

Oba nástroje vychází z již dříve uvedeného tlačítka Follow pro firemní stránky, na němž dále staví. První z nich, Targeted Updates, umožňuje firemní stránce oslovit jen určitou skupinu svých followerů. Mezi ukazatele, podle kterých lze publikum určovat, patří například obor činnosti, pracovní pozice, pracovní seniorita nebo místo výkonu práce. Follower Statistics zase umožňují sledovat aktuální engagement uživatelů, jeho vývoj v čase a demografické ukazatele publika, které se oslovit podařilo.

Výběr publika s nástrojem Targeted Updates

Nové nástroje využívá prozatím jen omezené množství prvních partnerů, veřejnosti by měly být zpřístupněny během následujících měsíců. LinkedIn zároveň s novými nástroji představil několik statistik týkajících se firemních stránek na této síti:

  • 63 procent uživatelů LinkedIn očekává, že zde společnosti budou mít firemní stránky.
  • 70 procent uživatelů LinkedIn buď již sleduje, nebo by bylo ochotno sledovat firemní stránku.
  • Followeři jsou aktivnější než ostatní uživatelé, když mají dvakrát více kontaktů a jsou v dvojnásobném počtu skupin.
  • 49 procent uživatelů uvedlo, že si spíš koupí produkt od společnosti, která komunikuje se svými followery.

Via DM, ST