Like je oblíbenější než uživatelské recenze

Jak se dostat do povědomí zákazníků, aby šli nakupovat právě k nim, to je problém, který řeší většina obchodníků. A to ať již prodávají svoje zboží online, nebo offline. Nová studie od Harris Interactive, provedená mezi 16. a 20. březnem tohoto roku, tvrdí, že jedním z nelepších nástrojů je Like. Zatímco prostřednictvím uživatelských minirecenzí vyjadřuje svoji podporu 13 procent dotázaných, lajknutím stránky na Facebooku tak činí 20 procent.

Nejmocnějším nástrojem ale stejně zůstává doporučení přátel a známých při osobním kontaktu z očí do očí. Dobrá zpráva je, že až 75 procent lidí, kteří nějakou značku či produkt podporují, to svým přátelům řekne a obchodníka neváhá doporučit.

Je ale také třeba dát si pozor, co se o vás píše online. Z průzkumu totiž vyplynulo, že 63 procent dospělých si informace o obchodníkovi ověřuje přes Google, 24 procent si ho vyhledává na Facebooku. Polovina mladých dospělých do 35 let se před návštěvou lokální kamenné prodejny podívá na nejméně dvě webové prezentace.

Via BR