Lidé Googlu za 8 let položili 450 miliard unikátních dotazů

Nové formáty zahrnují oproti starým textovým reklamám různé interaktivní prvky. Může se jednat o odkazy, video, obrázek, geolokační prvky či sociální prvek, například tlačítko +1. Právě dnes hovoří Nick Fox, produktový VP Googlu na konferenci Advertising Week o těchto nových typech reklamy, které se Google snaží nadále všemi způsoby zviditelnit. Reklamy již mají vlastní web, také o nich existuje série informativních videí.

Google také zveřejnil ke svému vyhledávání statistiky:

  • Každý den je zadána více než miliarda vyhledávacích dotazů. Z nich více než polovina je z jiných zemí než ze Spojených států, v průměru 16 procent jsou naprosto nové dotazy, se kterými se algoritmus nikdy dříve nesetkal.
  • Zcela nových unikátních dotazů bylo od roku 2003 kolem 450 miliard.
  • Tlačítko +1 je zobrazeno denně 2,3 miliardkrát (v blogpostu Nick Fox uvádí 5 miliard; buď se jedná o jinou statistiku, nebo Google pod anglickými výrazy „served across the web“ a „impressions“ myslí dvě rozdílné věci).
  • Reakce na vyhledávací dotaz trvá v průměru kolem čtvrtiny vteřiny, data urazí za tuto dobu vzdálenost asi 2400 km.

Via Google, TC