Lidé častěji hledají zábavu na internetu

Ze všech forem zábavy zaznamenávají stabilní nebo rostoucí zájem lidí jen sociální sítě. Zjistil to aktuální výzkum PR firmy Edelman. Podle něj uvedlo 63 procent Britů a 56 procent Američanů, že při hledání zábavy tráví více času u internetu, než tomu bylo před rokem. Téměř polovina respondentů obou národností pak uvedla, že více času než dříve tráví právě na sociálních médiích.

Většina z dotazovaných se shodla, že jim už tradiční média jako televize nebo filmy nenabízejí stejné pobavení jako dříve. Podle Gaila Beckera, prezidenta společnosti Edelman, mají dnes lidé k dispozici mnoho forem relaxace, a proto svou pozornost rozptylují na různé platformy. Nadpoloviční většina lidí přitom tráví více času než dříve u svého laptopu či telefonu. A právě to je důležitá zpráva pro poskytovatele zábavných formátů.

Několik televizních stanic se už do této mobilní sféry přemístilo, nicméně pořád je ve hře jeden klíčový problém. Reklamu na televizní obrazovce musí zákonitě nahradit jinak placená služba. To se ale uživatelům nelíbí. Výzkum jen potvrdil, že většina lidí má negativní postoj vůči posunu od služby zdarma ke službě placené (přesně 88 % Američanů a 84 % Britů). Smířlivější jsou v případě, že zaznamenávají u dané služby rostoucí kvalitu.

Hlavní poselství výzkumných zjištění trefně shrnul redaktor serveru Market Pilgrim: „Lidé chtějí mít možnost vzít si to (zábavu) s sebou, když někam jdou. Chtějí kvalitu a chtějí ji zdarma.“

Via MP, PR Newswire