Krátké vyhledávací dotazy vedou, ale ubývá jich

Délka vyhledávacích dotazů v červnu a červenci podle Experian Hitwise

Jak vidno z tabulky, vyhledávání jedno a dvouslovných dotazů je na velmi podobné úrovni, s prodlužujícími se dotazy ale zastoupení strmě klesá. Celkem měly v červenci vyhledávací dotazy do tří slov na svědomí 68,25 procenta všech vyhledávání, oproti 68,9 v červnu. Většinu ztráty měly na svědomí dotazy o dvou slovech, zisk se naopak ve vzájemném poměru rovnoměrně rozdělil mezi delší vyhledávací hesla.

Pokud jde o tržní podíly vyhledávačů, vede v USA stále Google s 66,05 procenta, následuje Bing s 28,05 procenta (15,07 % na Yahoo.com a 12,98 % na Bing.com). Zbývajících 73 vyhledávačů se dělilo o necelých 6 procent trhu.

Via MC