Jaký je rozdíl v reklamě pro smartphone a iPad?

Pokud chcete reklamou oslovit uživatele chytrého telefonu, musíte zvolit úplně jinou strategii, než u uživatele iPadu. Zatímco podle několika průzkumů uživatel iPadu chce, aby reklama využívala 3D prvky, video a další vymoženosti jeho blýskavého přístroje, uživatel chytrého telefonu chce hlavně levné produkty. Jmenovitě ho nejvíc dostanete slevou, kupónem nebo newsletterem se zajímavou nabídkou. Nejedná se přitom o žádnou drobnou preferenci, posuďte sami:

Jaká reklama osloví uživatele chytrého telefonu?

Zajímavým zjištěním je i to, že pokud u reklam chcete udržet získanou pozornost, neměl by uživatel po kliknutí vůbec opustit aplikaci. Reklamy v aplikacích, přes něž se uživatel proklikne do prohlížeče, nejsou dle 71 procent spotřebitelů dobrou volbou. Uživatelé iPadů byli o něco tolerantnější, shodný názor jich zastávalo  66 procent.

Výsledek se dá interpretovat také tak, že zatímco uživatelé smartphou jsou často „na pochodu“ a preferují maximální jednoduchost, přímočarost a jasné benefity, hračičkové s tablety se stále rádi nechají okouzlit formou a k obsahu jsou o něco tolerantnější.

Via eM