Jak slíbil, tak učinil. Facebook rozjel reklamy na Zdi

Podle zpráv serveru Inside Facebook největší sociální síť přesně dle plánu odhaleného v prosinci testuje zobrazování reklam v News Feedu. Způsob provedení nicméně z potenciálně pobuřující zprávy dělá skoro neškodnou novinku. Jde o to, že reklama je koncipována tak, aby pokud možno nemohla nikoho obtěžovat. Zvýhodnit takto lze příspěvek stránky jen ve streamu toho uživatele, který už má stránku mezi oblíbenými a příspěvky od ní se mu tak jako tak mohou zobrazovat. Pokud stránku oblíbenou nemá, není způsob, jak by se mu její příspěvek mohl jako reklama ve feedu objevit.

Placený příspěvek v News Feedu

Jde tedy o cestu, jak si stránka může zajistit přítomnost příspěvku ve feedech fanoušků EdgeRanku navzdory. Jinak totiž hrozí, že algoritmus její statusy vyhodnotí jako pro uživatele nezajímavé a do streamu je nezahrne. U příspěvků se zobrazuje označení „Featured“, při najetí myší nad tuto položku se uživatel dozví, že jde o placený příspěvek. Prozatím bude platit, že jednomu uživateli se zobrazí maximálně jeden placený post denně, při připojení přes mobil se nebudou zobrazovat vůbec.

Via IF