Infografika: Měli byste být na Google+, nebo na Facebooku?

Agentura Pardot, specializovaná na tvorbu marketingových systémů hlavně pro malé podnikatele, ze srovnání obou sociálních sítí vytáhla jednu podstatnou zajímavost. Obě sítě se liší nejen velikostí, lidé je také používají za jiným účelem a preferují jiné činnosti a aktivity. Facebook lidé upřednostňují pro komunikaci s přáteli, rodinou a konzumaci obsahu, Google+ sdružuje komunitu lidí pohybujících se kolem technologií a jeho uživatelé obsah častěji tvoří. Právě to by podle Pardotu mělo být vůbec největším lákadlem Google+ pro marketéry, samozřejmě tam, kde je tento segment uživatelů zajímá.

Většinu důležitých dat najdete v infografice, jednu poznámku si ale přece jen odpustit nemůžeme. V části věnované uživatelům si totiž autoři popletli statistiky kolem uživatelské základny Facebooku – nemá 900 milionů registrovaných uživatelů, tento údaj označuje počet měsíčně aktivních. Počet registrovaných uživatelů Facebook nezveřejňuje. Celkem 530 milionů je potom počet denně aktivních. Uživatelská základna Google+ v infografice odpovídá veřejně dostupným údajům, i když v tomto případě přesnost zase zpochybňují jisté komplikace v tom, jak ji počítá samotný Google.

I přesto je ale infografika zajímavá a o Google+ leccos napoví: