Facebook tak v infografice PRWebu dostal podobu tučňáka, zatímco Twitter, druhá nejpopulárnější sociální síť marketérů, byl připodobněn k mravenci. K opicím, člověku nejbližšímu tvoru a nejchytřejšímu zvířeti na planetě, bylo přirovnáno YouTube, a obrys lva, pomyslného krále savan, získala sociální síť LinkedIn. Tím to ale zdaleka nekončí, protože do infografiky se dostaly i další sítě, například Google+, Digg či Reddit, a i tyto samozřejmě své symbolické zvíře obdržely.
Infografika se snaží stručným a přehledným způsobem zvýraznit u každé sociální sítě jednu její nejpodstatnější statistiku, vyzdvihnout jednu její velkou výhodu a také upozornit na jeden její velký zádrhel, se kterým marketér musí počítat, chce-li dosáhnout úspěchu. Je sice patrné, že zvířata byla u každé sítě volena podle těchto třech ukazatelů, přesto vám ale možná čas od času zůstane rozum stát, jak autory zrovna to které zvíře napadlo.
Via ST