Infografika: Cena reklamy na Facebooku a co stojí fanoušek

Flowtown bohužel nikde neuvádí, z jak velkého vzorku dotázaných údaje v infografice pocházejí, což by byla velmi zajímavá informace pro doplnění kontextu. Každopádně infografika odhaluje, že malí podnikatelé užívají Facebook a sociální média obecně častěji, jsou-li zároveň mladí. Zatímco mezi malými podnikateli nad 54 let užívalo Facebook jako marketingový nástroj pouze 58 procent, mezi mladými to bylo 73 procent, tedy zhruba tři ze čtyř.

Průměrná cena na získání fanouška je dle infografiky 1,07 dolaru. Tato cena roste s tím, jak roste stránka, takže u menších stránek by měla být o trochu nižší, zatímco u těch opravdu velkých tento průměr překoná. Možná vůbec nejzajímavější na celé infografice je nicméně srovnání ceny za proklik u PPC reklamy na Facebooku podle jejího oborového zaměření. Vůbec nejdražší proklik ze srovnávaných oborů měla zdravotní péče, nejlevněji vyšel pro služby elektronického nakupování.

Infografika Flowtown

Via FT