Hráči sociálních her za virtuální peníze ochotni pomoci s marketingem

Nejochotnější byla v tomto směru skupina od 25 do 34 let, kde šlo o celé tři čtvrtiny dotázaných. Totiž, na první pohled byly nejochotnější hráčky – 97% účastnivších se žen uvedlo, že virtuální měnu jsou ochotny získávat buď vyhráváním, či participováním na marketingových akcích. Na druhý pohled ovšem není jasné, pro kolik z nich je to pouze vyhrávání, prameny toto číslo neuvádí (studie dosud nebyla publikována, jsou k dispozici pouze některé údaje z ní). Jisté je, že pouze každá desátá dotázaná si někdy virtuální měnu koupila za reálné peníze.

Dále se zjistilo, že pro 30% hráčů sociálních her je nakupování virtuální měny za „hotové“ nepřijatelné, ať už kvůli vnitřním zásadám, či životní situaci. Právě u této skupiny je naděje na úspěch nabídek virtuální-peníze-za-marketing nejvyšší.

Via BizReport