Honda umístila reklamu na nový model do sociální hry Car Town

Výrobci automobilů pokračují v prozkoumávání síly sociální sítě Facebook jako neotřelého nástroje k upozornění na nový produkt. Na rozdíl od Mazdy, která do propagace své nové Mazdy 2 nedávno zapojila i speciálně vytvořenou sociální hru s názvem DriverVille, Honda využívá potenciál už dobře zaběhnuté hry Car Town.

Car Town, který se pyšní téměř čtyřmi miliony aktivních uživatelů měsíčně, umožňuje za virtuální měnu pořizovat, upravovat a hromadit vytoužená auta. Hráči pak s auty podnikají road tripy, při nichž mohou získávat body určené ke koupi dalších modelů. Mezi nimi nechybí ani nová Honda CR-Z.

Během více než dvouměsíční kampaně, která začala 9. srpna a potrvá až do 23. října, se prokliknutelná reklama na novou Hondu zobrazuje na všech virtuálních billboardech ve hře. Hráči zde také mohou zhlédnout oficiální reklamní video Hondy CR-Z.

Via Mashable