Google+ vypustil svou první televizní reklamu

Úplně první televizní reklamu na Google+ měli možnost zhlédnout Američané při Dni díkůvzdání o přestávce zápasu NFL (Národní fotbalové ligy). Cílem spotu je především vyzdvihnout věci, v nichž se tato sociální síť odlišuje od svého největšího konkurenta, Facebooku. Největší důraz je přitom kladen na Kruhy, do nichž lze kontakty organizovat.

Jak ale poznamenal TechCrunch, právě Kruhy jsou jednou z nejproblematičtějších věcí na celém Google+. Prvotní myšlenka je sice pěkná, ne všichni musejí vědět o každém našem kroku a je dobré mít desítky či stovky kontaktů určitým způsobem rozdělené. Na druhou stranu současný systém od nás uživatelů vyžaduje neustálou aktivitu, přerovnávání kontaktů (vztahy se pořád vyvíjejí) a tak dále.

Že celá filozofie Kruhů vyžaduje od uživatele možná až příliš energie, to skvěle (a zcela nezáměrně) ilustruje jiný spot, který Google+ vypustil na svůj YouTube kanál. Klip vypovídá o příběhu dvou lidí, kluka Kyla a holky Lisy. Zatímco Kyle má od počátku jasno, že Lisa je jeho osudová láska, Lisa svůj postoj vůči němu neustále mění. Kyle se tak postupně dostane ze škatulky „divnej“, přes „knižní klub“, „má auto“ až do prozatimní cílové stanice „možná“.

Možná by se Google+ měl zaměřit i na propagaci svých dalších silných stránek, jako je například videochat pro více uživatelů.

Via TC, ST