Flurry chce do aplikací přinést „televizní“ reklamu

To je u reklam v mobilních aplikacích poměrně netradiční. Reklamní síť s názvem AppCircle Clips má úspěchu těchto spotů docílit tak, že bude uživatelům aplikací nabízet výhody za to, když nechají videoklip přehrát celý (například body do hry). Další výhody by pak mohly plynout z toho, pokud reklamu budou sdílet, například se svými přáteli na sociální síti.

Vzhledem k zaměření této reklamní sítě především na hry a hráče to vypadá, že by podobný model mohl mít úspěch. Pro uživatele by se sledování reklamních spotů stalo prostě další variantou, jak si pořídit například virtuální měnu nebo odemknout bonusový obsah.

I pro inzerenty jsou přitom mobilní aplikace poměrně zajímavé. Právě Flurry provedlo minulý rok studii, ve které je poměřuje s televizními pořady v hlavním vysílacím čase a tvrdí, že mobilní aplikace si vedou lépe než televize. Faktem nicméně zůstává, že oba marketingové kanály mají výrazně odlišné možnosti i typ publika a tak by měly spíš sloužit pro rozdílné typy kampaní.

Via RRW