FliteHub vytváří reklamy připomínající aplikace

Podle zástupců platformy Flite jsou na poli online reklamy značné rezervy zejména pokud jde o engagement a celkový zájem uživatelů. Rozhodli se proto nabídnout zajímavé řešení, v rámci kterého bude možné do reklam integrovat bohatý obsah z celého webu, včetně videí či obsahu sociálního. To by mělo zvýšit jejich zajímavost a snížit tak faktor uživatelské slepoty.

Nová platforma FliteHub pomáhá značkám lépe propojit zobrazování reklam s předními webovými aplikacemi tak, aby se požadovaný obsah dostal co nejefektivněji na určené místo, například do news feedu sociální sítě. Tento typ obsahu uživatele zaujme s vyšší pravděpodobností, než klasické formy online reklamy. Reklamní obsah může v rámci platformy vytvářet a nahrávat jakýkoli vývojář třetí strany. Tito „zásobovací“ partneři nejen, že si mohou na Flite (při)vydělat, ale zároveň mají šanci, že jejich nápad objeví některá z velkých značek.

Will Price, výkonný ředitel společnosti Flite, dále vysvětluje: „Reklamní prvky fungují jako aplikace pro vaše reklamy. Jak se otevírá nová oblast možností zobrazování, budou se měnit také pravidla hry v reklamním průmyslu. FliteHub přichází s paletou silných reklamních prvků a aktivním streamem partnerů v naší infrastruktuře.“

Služba také disponuje atraktivním outfitem připomínajícím atmosféru online obchodů s aplikacemi.

Via BR