Firmy si oblíbily přihlašování přes LinkedIn

Zatímco Twitter dominuje webům přinášejícím zprávy a novinky, Facebook vévodí sociálnímu webu celkově. Novinkou však je, že se LinkedIn v tomto směru zmocnil sféry byznysu. Poměr návštěvníků B2B webů, kteří se zde přihlásili pomocí LinkedIn identity, totiž vzrostl za pouhého půl roku z červencových tří procent na aktuálních 20 procent (údaj z ledna 2011).

Data z posledních měsíců ukazují, že profesionálové začínají čím dál tím více využívat možnosti přihlašovat se na byznys stránky skrze svůj profil na LinkedInu. Mohou pak na webu třetí strany snadno využít veškeré profesní informace umístěné na tomto profilu a ušetřit si práci. A je celkem logické, že soukromě orientovaný Facebook tuto roli příliš plnit nemůže. Jak vysvětluje mluvčí společnosti Rachel Peterson: „Profesionálové chtějí aplikovat odlišná profilová data u byznysově orientovaných stránek a sdílet tento obsah s rozdílnou skupinou lidí, než jsou jejich facebookoví přátelé.“

O profesionálech, kteří možnost přihlašování přes LinkedIn využívají, mnohé prozrazuje také následující podrobná infografika (zvětšit ji můžete rozkliknutím).

Via RWW