Firmy na LinkedIn nyní mohou detailně zacílit své statusy

Nová funkce nazvaná Targeted Status Updates má zvýšit relevanci konverzací mezi značkami a jejich fanoušky a testování probíhalo s vybranými partnery od dubna. Od včerejška už by ale měla být k dispozici pro všechny ze dvou milionů firemních stránek na LinkedIn. Před publikováním příspěvků si díky ní lze zvolit zacílení podle celé řady kritérií současně.

Další výhodou představených změn je možnost získat přesnější zpětnou vazbu o dosahu a úspěšnosti příspěvků díky novým statistikám, které se po 24 hodinách od zveřejnění u příspěvku objeví. Navíc si lze vždy zpětně vyvolat přehled o tom, podle jakých parametrů byl příspěvek zacílen, a na základě toho případně přehodnotit další strategii.

Tabulek s možnostmi nastavení cílení není úplně málo a celý nástroj může na první pohled působit poněkud složitě, většinou se ale správci nejspíš stejně omezí jen na několik voleb. Vždy mají také přehled o tom, jaké množství ze svých následovníků při daném omezení zasáhnou. Podle LinkedIn se například Philipsu podařilo díky cíleným statusům zvýšit zapojení uživatelů o 106 procent, na přesnější zhodnocení je ale tento jediný údaj pochopitelně málo.