Firemní Klout stránky odhalí, kdo jsou ambasadoři značky

Firemní stránky Klout ani zdaleka nemají ambici nahrazovat marketing přes Facebook či Twitter. Naopak, jde o Klout, takže se všechno motá kolem online vlivu a „influencerství“. Na firemní stránce nebo tzv. Brand Squad se nejen sama společnost, ale také všichni ostatní uživatelé dozví, kdo jsou jejími hlavními influencery. Jediným současným partnerem Kloutu během příprav nové funkce je Red Bull, jeho stránku naleznete zde.

Kromě 100 nejaktivnějších brand ambasadorů bude firemní stránka na Kloutu obsahovat také perky, tedy odměny, které si pro aktivní influencery připravila sama společnost. V případě Red Bullu si tak 10 nejaktivnějších ambasadorů bude moci užít World of Red Bull, stovka obdrží Red Bull výbavu a všichni v první tisícovce dostanou Red Bull Total Zero.

Pro značky mají firemní stránky Klout hned dvě velké výhody. Předně, pomohou jim identifikovat, kdo jsou jejich ambasadoři, vlivní uživatelé, kteří značku zviditelňují mezi svými sociálními kontakty. Za druhé mohou pomocí perků motivovat i další vlivné uživatele, aby se ambasadorem jim sympatické značky do budoucna stali. Otázkou ovšem zůstává, zda sami influenceři budou ve všech případech nadšeni z toho, že jsou takovýmto způsobem se značkou veřejně spojováni.

Via CMS