Facebooku nedůvěřují čtyři pětiny jeho uživatelů

Podle studie se nedůvěra a obavy mohou promítat i do vztahu ke značkám operujícím v sociálním prostředí. Pokud uživatelé nedůvěřují sociální síti v nakládání s jejich osobními údaji nebo jsou jinak znepokojeni z hlediska bezpečnosti, klesá i jejich vnímavost vůči sdělením značek v takovém prostředí.

 

Informace jsou součástí výzkumu Netpop Research, podle nějž celkem 42 procent uživatelů sociálních médií pociťuje znepokojení ve spojení se svým soukromím a sdílením informací, 38 procent má rozporuplné pocity a jen 20 procent je úplně bez obav. Na jednu stranu jsou v prostředí sociálních sítí takové obavy bezpochyby na místě, na druhou stranu ale jejich rozšířenost signalizuje nedostatečnou komunikaci ze strany sociálních sítí a hrozí znedůvěryhodnit prostředí, v němž komunikuje mnoho firem.

Via AF