Facebooková Timeline nyní dosáhne až do roku 1000

Na nesmyslnost takového omezení jsme ostatně upozorňovali již v průvodci Timeline od Jendy Perly, který tehdy napsal: „Takzvaný Milestone lze vložit maximálně do roku 1800. Tímto rokem nejspíš pro Američany začíná historie. Vzhledem k mládí Spojených států se není čemu divit, ovšem co mají dělat starší značky? Limituje to navíc použití některých kreativnějších nápadů, například na spojení historie pivovaru s historií vaření piva obecně.“

Kritici navíc zdaleka nepocházeli jen ze starého kontinentu, stejný problém se týkal například i U.S. Army, která se datem založení do roku 1800 nevešla o čtvrt století. Na uvolnění pravidel zareagovala velmi pružně a dnes již její záznamy sahají až do roku 1775. Právě rychlost reakce mnohých značek dokazuje, že poptávka po změně v tomto ohledu byla značná.

Proč byl zvolen zrovna rok 1000 a ne ještě starší datum těžko odhadovat, možná Facebook prostě období starověku a počátek středověku nepovažuje za marketingově zajímavé. Každopádně se tímto rozhodnutím podstatně více otevřely dveře kreativním nápadům.