Facebook zobrazuje nejvíce display reklamy

Od ledna do března letošního roku bylo na stránkách Facebooku zobrazeno 176,3 miliard bannerů, konkurence to bylo méně, jmenovitě 131,6 miliard u Yahoo a 60,2 miliard u Microsoftu. Facebook tedy má podle comScore, o jejichž statistiku se jedná, na svědomí 16,2% všech zobrazených display reklam.

Podle společnosti Nielsen, Co. je ale všechno trochu jinak. Ta stanovila meziroční nárůst Facebooku od dubna 2009 do dubna 2010 z 2% trhu na 20%, což zhruba odpovídá zjištění comScore. Co comScore neodpovídá, je první místo Yahoo s 34% trhu (oproti 35% před rokem).

Do statistiky se nepočítají reklamy, které Yahoo a Microsoft zrpostředkovávají přes svoje reklamní sítě, ale neozobrazují na svých vlastních stránkách.Také díky tomu mělo Yahoo minulý rok třináckrát vyšší příjmy než Facebook.

Via WSJ