Facebook testuje nový prohlížeč fotografií, podobá se Google+

Vkládání komentářů po straně má několik výhod. Tou první a hlavní je, že uživatel nemusí pro komentování skrolovat dolů pod obrázek, místo toho bude mít konverzaci na pravé straně kdykoliv pohodlně přístupnou. To by mělo mít za následek, že se kolem fotografií zvýší množství konverzací a tím i engagement. To pro Facebook znamená další návštěvy a víc pageviews.

Druhou výhodou je, že v případě kratších konverzací, které nezaberou pravý sloupeček celý, bude možné sem vložit i reklamy. Pro ty platí opět to samé, co je řečeno výše. Viditelnější reklama na místě, které lépe upoutá, znamená větší pozornost uživatelů a tím i více prokliků.

Testovaná podoba prohlížeče obrázků na Facebooku

Zajímavostí je, že testovaný layout jako by z oka vypadl prohlížeči fotografií z Google+. Podstatným rozdílem ovšem je, že v Google+ budete v pravém sloupci reklamy hledat marně.

Via TC