Facebook slibuje inzerentům lepší podporu a odpověď do čtyř hodin

Malé a střední firmy se celkem po právu cítí být na Facebooku druhořadým partnerem ve srovnání se značkami, které neváhají utrácet statisíce dolarů i více. Zdá se ale, že na zlepšení se pracuje. Některým uživatelům se při tvorbě kampaně zobrazuje odkaz vedoucí na formulář s vyznačenou pracovní dobou (od pondělí do pátku od 9 do 17 hodin CMT), kdy lze očekávat odpověď, a příslib odpovědi v průběhu čtyř hodin. Není jasné, podle jakého klíče se odkaz v současnosti objevuje, hlásí ho ale i poměrně malí inzerenti s výdaji v jednotkách tisíc dolarů.

Jen nyní má Facebook otevřených více než 100 pracovních pozic spojených s uživatelskou podporou a komunikací s klienty. S rychle se rozšiřujícím týmem se snad dočkáme i lepšího ohlasu v případě problémů či nejasností. Už nyní se Facebook snaží více a lépe vysvětlovat prostřednictvím různých nástrojů, aktuálně je to například Facebook Demo Tool, který umožňuje cvičnou tvorbu kampaní a pomáhá zorientovat se v současných neprémiových reklamních formátech.

Via IF