Facebook for Business: Návod k Facebooku pro podnikatele

Facebook for Business spustila největší sociální síť v úterý a vypadá to, že zrod této stránky nebyl zcela náhodný. Naopak, podobně jako oznámení dealu se Skypem pravděpodobně alespoň zčásti reagoval na vývoj kolem konkurenčního Google+. Cílem společnosti v tomto případě je, aby se stránka stala jakýmsi online vzdělávacím centrem o marketingových možnostech Facebooku. Stránka má za úkol každému, kdo chce Facebook využít pro propagaci, ukázat jednotlivé nástroje a jejich nejvhodnější využití.

Její představení s sebou nepřineslo žádné změny, vylepšení ani novinky, týmu Facebooku se jednalo čistě o zpřístupnění základních informací hezky přehledně a na jednom místě. Návštěvník se tak dočte o tom jak založit a využívat fanouškovskou stránku, reklamy, sponsored stories a i o dalších specifických možnostech platformy (jako jsou aplikace či Facebook Credits).

Via GO