Engage Prague 2018 ukáže mistry ve vyprávění příběhů na sociálních sítích

Praha se díky čtvrtému ročníku konference Engage Prague opět stane důležitým místem pro digitální marketéry. V polovině května budou v pražském Foru Karlín mluvit významní představitelé světových médií a marketingu prestižních firem. Hlavním tématem bude to, jak jsou v dnešní online době důležité konverzace.

Engage Prague 2018 se uskuteční od 16. do 18. května v pražském Foru Karlín a přilehlých prostorech a mluvit se bude o síle konverzace na sociálních sítích.

Při té příležitosti přijede například šéfka sociálních médií v CNN Ashley Coadianniová, která řídí aktivity sociální týmy po celém světě. Mia Vallová z National Geographic zase vysvětlí, jak lze dělat digitál a sociální sítě z pohledu analytičky. O kreativitě a inovativnosti ve vyprávění příběhů promluví Ivor CrottyRT.

Nejznámější značky z celého světa

„Hlavním cílem je jako každý rok vzdělávat marketéry, kteří pracují a přicházejí do styku se sociálními sítěmi. Chceme, aby se učili od ostatních marketérů, kteří jsou profesionály ve svém oboru v různých koutech světa,“ popisuje cíl akce Jan Řežáb, zakladatel Socialbakers.

Ashley Codianniová, Ben Donkor, Julios Dein, Mia Vallová, Ivor Crotty

O tom, jak dnes na sociálních sítích fungují značky jako Disney nebo Adidas, přijede hovořit Ben Donkor z We Are Social. Těšit se mohou návštěvníci letošního Engage také na kouzla. Jako významný influencer, kterého sledují miliony fanoušků po celém světě, vystoupí mladý kouzelník Julius Dein.

Kromě nabitého programu hlavní konference nabídne Engage Prague také 25 praktických workshopů, které se staly velmi populární. Během nich mají účastníci možnost nejenom vidět konkrétní případové studie, ale na vlastní kůži si i vyzkoušet, jak by si s tím poradili oni sami. Tyto workshopy povedou marketéři ze značek jako je Converse, Labmatic, Marie Curie, Canon, Tinkle a mnohé jiné.

Podrobné informace o Engage Prague 2018 najdete zde.

Diskuze k článku