eMarketer: Sociální hry stále mají potenciál

Za prvé, za rok 2009 vytvořil svým účastníkům trh se sociálními hrami jen ve Spojených státech 725 milionů dolarů tržeb, částku, která se má do roku 2012 ztrojnásobit. Jak byly tržby rozděleny co do způsobu získání a jaké rozdělení se podle stejných kritérií očekává za dva roky se můžete podívat níže.

Příjmy 2009 a odhadované příjmy 2012 podle zdrojů

Ve věku 16 až 64 let si v USA zahrálo během února 2010 alespoň jedenkrát nějakou sociální hru 25% lidí. Podle výpočtu eMarketeru to dělá absolutní počet kolem 40 milionů. Z tohoto počtu je ovšem platících pouze zlomek. Lidé ale hráli i jiné typy her, sociální hry se celkově umístily čtvrté.

Aktivita hráčů v USA únor 2010

Mimochodem, ona data o odlivu uživatelů největších sociálních her najdete například zde. Nepropadejte však panice, jiné sociální aplikace stejně tak zaznamenávají znatelný růst a podle všeho jde spíš o přeliv zájmu než jeho pokles.

Via eMarketer