eMarketer: Online reklamu ovládnou jen tři formáty

Těmito formáty podle eMarketeru budou i v současnosti vedoucí vyhledávání, bannery a video. Zatímco vyhledávání a bannery si o něco pohorší, video by mělo svůj podíl zdvojnásobit. V poměrných hodnotách si vyhledávání pohorší z letošních 49,4 procenta na 46,9 procenta v roce 2016, bannery klesnou z 23,4 procenta na 20,5 procenta.

Předpověď podílů digitálních reklamních formátů na investicích do online reklamy

Video si má polepšit ze 7,9 na 15 procent a zaznamenat tak nejstrmější růst napříč všemi formáty. O procento podle eMarketeru vzroste také podíl sponzorských partnerství, ostatní reklamní formáty budou všechny klesat. Celkový objem plateb za online reklamu v USA by se do roku 2016 měl proti loňsku zdvojnásobit ze 32 na 62 miliard dolarů. Pořadí formátů dle velikosti podílů zůstane podle předpovědi stejné. eMarketer k tomu píše:

„Pokračující dominance vyhledávání jako vedoucího digitálního reklamního formátu není žádným překvapením s jeho skoro univerzálním přijetím mezi uživateli a popularitou na desktopu i mobilech. Pokračující důležitost bannerů na desktopu i mobilních zařízeních, spolu se vzrůstem výdajů za video reklamu na obou platformách, představují dvě nejdůležitější události v display reklamě.“

Via eM