Ecommerce Expo nabídne know-how na konferenci a řešení na veletrhu

Jak vnímají tuzemskou elektronickou komerci firmy v zahraničí a co se od nich můžeme naučit? Co je potřeba k úspěšné expanzi na jiné trhy a čeho se naopak vyvarovat? Těmto ale i dalším tématům se bude věnovat konference při veletrhu Ecommerce Expo Prague, jenž se vůbec poprvé uskuteční 30. ledna na výstavišti v Letňanech. Své reálné zkušenosti návštěvníkům předá desítka českých i zahraničních odborníků.

Pro velkou řadu e-shopistů jsou zahraniční trhy další vysněnou metou. Pomoci jim v jejím dosažení může právě odborná konference, která nabídne přednášky celkem desítky profesionálů včetně dvou zvučných jmen ze zahraničí. Hlavním tématem je přitom právě zahraničí, a to nejen jako místo pro případnou expanzi, ale též jako zdroj inspirace.

Zahraniční zkušenosti poprvé v Česku

Vyvarovat se některých chyb při pronikání na zahraniční trhy může návštěvníkům konference pomoci přednáška Martina Zahurance. Ten šéfuje společnosti Eyerim, jednomu z nejrychleji rostoucích e-shopů v regionu střední a východní Evropy. O recept na to, jak úspěšně proniknout do zahraničí, se zase podělí Peter Topor z českého e-shopu Foodshop.

Na konfenreci při Ecommerce Expo Prague vystoupí také Andreas Reiffen, Brian McBride a Jan Kvasnička

Na konkrétní trh, v tomto případě Maďarsko, se ve své přednášce zaměří Tomáš Braverman, který stojí v čele největšího nákupního rádce na českém trhu Heureka. S praktickými příklady a postupy, jak z e-shopu vymáčknout při expanzi maximum, zase účastníky akce seznámí přední český specialista na zvyšování výkonnosti, CRO a UX Jan Kvasnička. Prezentaci dat z nových výzkumů pak přinese Jan Vohryzek ze společnosti Google.

Kromě zkušeností špiček tuzemské elektronické komerce nabídne konference i pohled zvenčí. Vůbec poprvé budou v Česku přednášet Brian McBride, někdejší šéf britského Amazonu a nyní předseda správní rady ASOS.com. Doplní ho Adreas Reiffen, který stojí v čele Crealytics GmbH.

Veletrh s odborníky a stovkou firem

Souběžně s konferencí poběží také veletrh Ecommerce Expo Prague, který počítá se třemi tisíci návštěvníky a stovkou vystavovatelů. „Vystavující firmy budou prezentovat technologie, nástroje a služby od marketingu přes online aplikace a reklamu až po logistiku či expediční systémy. Abychom návštěvníkům usnadnili orientaci a umožnili jim navštívit ty nejzajímavější stánky, bude jim po celý den k dispozici osm tuzemských odborníků z oblastí napříč celou elektronickou komercí,“ uvádí ředitelka veletrhu Eva Knirschová.

Akce je určená jak zavedeným e-commerce firmám, tak začátečníkům v oboru. Všichni budou moci svůj vlastní byznys probrat mimo jiné i se zmíněnou osmičkou odborníků. „Proberou s průvodci konkrétní problémy, které trápí jejich podnikání, a ti jim pak na základě toho poradí, které firmy by měli na Expu rozhodně oslovit,“ doplňuje ředitelka veletrhu.

Všichni konzultanti mají napříč e-commerce bohaté zkušenosti. Jiří Chomát se v oblasti e-commerce pohybuje už dvacet let a nyní firmám pomáhá s podnikáním na internetu. Jan Kvasnička poradí s optimalizací konverzí či UX. Jakub TurnerKebooly zase přiblíží datovou analytiku.

S PPC kampaněmi bude radit Jan SlezákSklik.cz. S optimalizací ve vyhledávačích a display kampaní v AdWords pomůže Eliška Kubátová z českého Googlu. Její kolega Pavel Jašek se zaměří na správné měření výkonnosti digitálního marketingu v Google Analytics. Mezi konzultanty je také odborník na online marketingové nástroje a taktiky Lukas Mehnert, CMO ve Smartlook, a Michal Hanych, CEO Simpletax.cz. Ten je zase specialista na daňové spory a problémy spojené s novými technologiemi.

Vystavovat na veletrhu Ecommerce Expo Prague bude mnoho známých firem, mezi nimi například následující:

  • internetová agentura h1.cz,
  • specialista na tvorbu e-shopů Shopsys,
  • platforma pro návrh a rozesílání e-mailových kampaní Mailforce,
  • nástroj pro správu inzerce na zbožových srovnávačích Mergado,
  • služba Expando, jež pomáhá obchodníkům se vstupem na mezinárodní trhy,
  • síť výdejních míst Zásilkovna,
  • poskytovatel nebankovních úvěrů Creamfinance,
  • služba usnadňující expedici zboží z e-shopů Balíkobot.

Diskuze k článku