Data z Foursquare zamíří do vyhledávačů

Obdobnou dohodu dříve uzavřel Twitter s Googlem a Microsoftem, což umožnilo zobrazování aktualizovaných statusů z Twitteru v Google vyhledávači a na Bingu. Nejblíže by přitom mohl mít Foursquare k uzavření dohody právě s Microsoftem, který již v současnosti na základě jiné dohody umísťuje tipy od Foursquare uživatelů na své Bing mapy.

Zástupci Foursquare jsou přesvědčeni, že data, která jejich služba přináší, mají potenciál otevřít dveře novým trendům a obohatit tak vyhledávání. V rozhovoru pro Telegraph Crowley vyzdvihl možnost data anonymizovat a použít ke zvýraznění míst, která jsou v daný moment nejvíce navštěvovaná: „Twitter pomohl světu a vyhledávačům zjistit, o čem se mluví. Foursquare by umožnil lidem vyhledat místa, kam se chodí a kde, nikoli co, je trendy.“

Přestože je Foursquare výborně fungující službou, není jediným hráčem na svém písečku – na paty mu šlapou Gowalla a Yelp. Foursquare tak neznamená pro vyhledávače jedinou možnost, s kým se na poli geolokace spojit. Se svými dvěma miliony členy se však může považovat za žhavého favorita na prvního průkopníka.

Via Mashable, TNW