Další česká vlaštovka experimentující s augmentovanou realitou – Peugeot 5008 AR

Jak píše OMD v tiskové zprávě, cílem bylo především propojit klasickou tištěnou inzerci s online aplikací. Na části tiskového inzerátu (vyšel tuším například v Reflexu) byl umístěn tzv. AR marker, grafický symbol, přes který se pomocí webkamery aplikace ovládá. Podle Jana Edlmana z OMD se už v současnosti v agentuře pracuje na dalších projektech, které s AR počítají.

Aplikaci si sami můžete vyzkoušet na adrese 3dpeugeot5008.cz. Prezentační video zde:

Pro srovnání jsme pro vás vytáhli příklady ze zahraničí, se kterými můžete českou aplikaci porovnat (jak sami vidíte, automobilky mají augmentovanou realitu opravdu rády):

Ford Ka

MINI Cabrio

Toyota IQ

Nissan Cube

Citroën C3 Picasso

Citroën DS3

BMW Z4

Fiat 500C

Fiat Linea

Peugeot 3008