Čínský trh sociálních her strmě roste

V roce 2009 byly příjmy čínských herních operátorů byly 3,57 miliardy dolarů, což činí odhadový růst čínského trhu 20,9% ročně.

Přibývat by měli i hráči, z 68 milionů minulý rok se do roku 2014 očekává nárůst na 140 milionů (15,5% ročně).

Další informace, které zpráva přinesla, nejsou nijak dramaticky překvapivé. Čínští hráči, stejně jako evropští a američtí, preferují F2P hry (free-to-play), z nichž plynou tvůrcům zisky prostřednictvím prodeje virtálního zboží. Stejně jako v západním světě, i v Číně hráči za tyto hry utrácejí více než dřív, přesně řečeno tuto skutečnost uvedlo 63% dotázaných.

Pro majitele internetových kaváren může být zajímavou infromací, že velká část hráčů raději využívá jejich služeb, než by hráli doma. Je tomu tak z jednoduchého důvodu, sociální hry jsou v internetové kavárně ještě o chloupek sociálnější.

Zprávu vydala agentura Niko Partners (specializovaná na čínský herní trh) jako výcuc předběžných výsledků z připravované studie Annual Review & Five-Year Forecast on China’s video game industry.