BranchOut konkuruje LinkedIn na Facebooku

BranchOut je jakousi obdobou sociální sítě LinkedIn, když se již od začátku snaží lidi propojovat v souvislosti s jejich prací či zaměstnáním. Po spuštění v srpnu loňského roku se aplikace brzy vyšplhala na asi 68 tisíc denních uživatelů, později se ale propadla na 15 tisíc a nejníž ve svojí historii byla na pěti tisících. V polovině května i přesto BranchOut získal ke stávajícím šesti milionům dolarů investic dalších 18 milionů a započal se zásadní přestavbou. Ta zaměřila místo virálních prvků na přidanou hodnotu pro uživatele, a když byla nová verze spuštěna, aplikace získala během několika dní přes půl milionu měsíčních unikátů. Hlavní novinkou bylo zobrazování relevantních pracovních pozic. Dnešního dne je BranchOut na těchto číslech:

Statistiky BranchOut 21.6.

Počátkem srpna se BranchOut chystá spustit placenou službu pro firmy, která by jim umožňovala nacházet vhodné kandidáty na obsazované pracovní pozice. Pokud by se do té doby udržel stávající růst, mohl by BranchOut být když ne přímým konkurentem, tak minimálně praktickou komplementární službou k sociální síti LinkedIn.

Via IF